0 €
×

Registracija

Profilio informacija

Prisijungimo duomenys

arba prisijungti

Vardas būtinas!
Pavardė būtina!
Vardas neteisingas!
Pavardė neteisinga!
Tai ne el. pašto adresas!
El. pašto adresas būtinas!
Šis el. paštas jau užregistruotas!
Reikalingas slaptažodis!
Įveskite galiojantį slaptažodį!
Įveskite 6 ar daugiau simbolių!
Įveskite 16 ar mažiau simbolių!
Slaptažodžiai nėra vienodi!
Sąlygos ir nuostatos yra būtinos!
El. paštas arba slaptažodis neteisingas!

Sąlygos ir nuostatos

1. Įžanginės nuostatos

  1. Šiomis sąlygomis ir nuostatomis nustatome santykius tarp mūsų įmonės, Czech Healthcare s.r.o., kaip pardavėjo bei elektroninės parduotuvės https://superlove.lt valdytojo ir jūsų - mūsų kliento - kuris su mumis sudaro pirkimo sutartį.
  2. Aptarnaudami pirkėjus laikomės vieningo požiūrio ir visiems klientams siūlome tokias pačias sąlygas, neatsižvelgiant į tai, ar jie yra vartotojai ar ne. Todėl šiose Sąlygose ir nuostatose toliau dėstomi punktai taikomi visiems mūsų klientams.
  3. Sąlygos ir nuostatos visų pirma reguliuoja prekių pirkimą mūsų elektroninėje parduotuvėje. Šios taisyklės taip pat galioja telefonu per klientų aptarnavimo liniją teikiamiems užsakymams.

2. Pirkimo sutarties sudarymas

  1. Pirkimo sutartį su mumis galite sudaryti nuotoliniu būdu naudojantis elektronine parduotuve, klientų aptarnavimo linijos pagalba.
  2. Jei pirkimo sutartis sudaryta nuotoliniu būdu, t.y. užsakymas pateiktas parduotuvės internetinėje svetainėje ar per klientų aptarnavimo liniją, užsakymo pateikimas laikomas pirkimo sutarties projektu. Apie prekių išsiuntimą informuojame el. paštu.

 

  1. Prekes tiekiame tik kiekiais, kuriuos turime mūsų sandėlyje. Atskirais atvejais (pvz. taikant nuolaidas ar vykdant sandėlio išpardavimą) mes turime teisę nustatyti maksimalų pateikiamų prekių kiekį.

3. Sutarties atsisakymas be priežasties

  1. Teisės aktų nustatyta tvarka, turite teisę pasitraukti iš pirkimo sutarties, kurią sudarėte internetu ar telefonu, nepateikę priežasties, per 14 dienų nuo prekių pristatymo dienos.
  2. Norėdami pasinaudoti šia teise, apie sprendimą atsisakyti sutarties privalote mus informuoti per anksčiau minėtą laiką. Geriausiai tai padaryti el. paštu info@superlove.lt. Taip pat galite užpildyti sutarties atsisakymą formą, kurią rasite čia.
  3. Nutrakus pirkimo sutartį, mes jums gražinsime pinigus už sumokėtas prekes. Pažymime, kad įstatymų numatytais atvejais mes galime uždelsti kompensavimą, kol atgausime prekes. Lėšas grąžiname tokiomis pačiomis mokėjimo priemonėmis, kuriomis sumokėjote už prekes, nebent sutariame kitaip.
  4. Pagal įstatymą, jūs turite teisę nutraukti sutartį per 14 dienų be jokių klausimų. Neįmanoma grąžinti ar keisti apatinio trikotažo, erotinių žaislų, prezervatyvų, lubrikantų, audiovizualinių laikmenų, knygų ir žurnalų. Grąžindami prekę įsitikinkite, kad ji nenaudota, nepažeista ir supakuota originalioje pakuotėje, kad ją būtų galima perparduoti. Visos grąžinamos prekės turi būti siunčiamos atgal mūsų adresu nepažeistoje originalioje pakuotėje registruotu paštu (ne apmokėjimu grynais pristatymo metu).

4. Skundai

  1. Esame pasiryžę teikti Jums aukščiausios kokybės paslaugas ir produktus. Visoms prekėms suteikiama 2 metų garantija. Jei per šiuos dvejus metus iškiltų problemų, prašome atsiųsti produktą registruotu paštu (ne apmokėjimu grynais pristatymo metu) mūsų adresu kartu su sąskaita faktūra ir pažyma, kurioje paaiškinate, kokia iškilo problema.
  2. Prekės laikomos turinčios defektų, jei jos neturi joms būdingų ar pristatytų savybių, neatlieka savo paskirties, neatitinka numatytų reikalavimų arba pristatytas kitoks nei sutarta jų kiekis. Pažymime, kad padidėjęs jautrumas ar alerginė reakcija prekei savaime nereiškia prekės defekto. Taip pat, dovanų ar kitokių nemokamai iš mūsų įgytų produktų, kurie nėra jūsų užsakymo dalis, trūkumai nėra laikomi defektais. Mūsų el. parduotuvės svetainėje pateikiamų prekių nuotraukos yra iliustracinio pobūdžio ir negali būti laikomos prekių charakteristikos dalimi (pvz. prekės pakuotė gali skirtis, nes ją pakeitė pats gamintojas).
  3. Mielai atsakysime į visus jūsų klausimus ar pastabas el. paštu info@superlove.lt. Gražinamoje pakuotėje turi būti pridėta sąskaita faktūra ir pastaba, kurioje nurodote, kurias prekes norite keisti ar grąžinti, ir banko sąskaitą į kurią norite pervesti pinigus. Informuosime jus apie skundo nagrinėjimo eigą, įskaitant skundo gavimą, priėmimą arba atmetimą.
  4. Esame įsipareigoję ir priversti išspręsti visus skundus per 30 darbo dienų, o jūs būsite visapusiškai informuoti viso proceso metu.

5. Mokėjimo būdai ir pristatymas

  1. Gali pasirinkti bet kurį iš mūsų siūlomų mokėjimo būdų.
  2. Šiuo metu galimus mokėjimo bei siuntimo būdus ir jų kainas galite rasti čia.
  3. Pasiliekame teisę atskirais atvejais prekes pristatyti nemokamai.

6. Kitos pastabos

  1. Mūsų pirkėjams siūlome įvairių nuolaidų, dovanų ir čekių (kuponų). Apie jų naudojimo tvarką pirkėjus informuojame kiekvienu konkrečiu atveju. Jei nenurodyta kitaip, kiekvieną nuolaidą ar čekį (kuponą) galima panaudoti tik vieną kartą, o vieno apsipirkimo metu galima naudoti tik vieną tos pačios rūšies čekį (kuponą). Nuolaidos nesumuojamos, nebent nurodyta kitaip. Jei čekio (kupono) vertė viršija užsakytų prekių sumą, vertės likutis nėra kompensuojamas ir negali būti perkeliamas į kitą čekį (kuponą).
  2. Atlikus apsipirkimą, galite gauti trečiosios šalies parengtą patirties įvertinimo klausimyną. Savo apsipirkimo ar prekių įvertinimu galite pasidalinti su kitais. Būsime laimingi, jei klausimyną užpildysite.

7. Bendra informacija

  1. Lietuvos Respublikos įstatymai pardavėją įpareigoja pirkėjui išduoti pirkimą patvirtinantį dokumentą.
  2. Visos šalys bet kokius ginčus sprendžia geranoriškai. Jei ginčo nepavyksta išspręsti geranoriškai, pirkėjas turi teisę kreiptis į Lietuvos Respublikos valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (Vilniaus g. 25, LT-01402, Vilnius, www.vvtat.lt), pateikti skundą internetu Elektroninėje ginčų sprendimų platformoje (EGP) http://ec.europa.eu/odr/ arba kreiptis tiesiogiai į kompetentingą teisminė instituciją.
  3. Susitarimas sudaromas lietuvių kalba, jam taikomi Lietuvos Respublikos teisės aktai.
  4. Visos prekių ir paslaugų kainos užsakymo pateikimo metu nurodomos su PVM. Jei mokesčių tarifas pasikeičia prieš sudarant susitarimą arba prieš išsiunčiant prekes, pirkėjui tenka atsakomybė padengti nepriemoką, o permokos atveju pardavėjas nedelsiant informuoja pirkėją el. paštu apie permokos grąžinimo būdus. Prie siunčiamų prekių taip pat pridedamas mokestinis dokumentas. Mokestinis dokumentas taip pat gali būti siunčiamas elektroniniu būdu, el. laiške, kuriame pirkėjas informuojamas apie išsiųstas prekes. Visos kainos, įskaitant ir kainas su nuolaidomis, galioja iki atskiro pranešimo arba iki kol bus išparduotos prekių atsargos.
  5. Pateikdami užsakymą, jūs sutinkate sąskaitą faktūrą gauti elektroniniu būdu. Elektroninė sąskaita faktūra siunčiama el. paštu, laiške, kuriuo pirkėjas informuojamas apie išsiųstas prekes. Jei norite gauti popierinę sąskaitą faktūrą, prašome apie tai informuoti mus ir sąskaita faktūra bus pridėta prie siunčiamų prekių.
  6. Visos kainos, įskaitant ir kainas su nuolaidomis, galioja iki atskiro pranešimo arba iki kol bus išparduotos prekių atsargos.

Turite klausimų? Susisiekite su mumis.

Mano krepšelis

Jūsų pirkinių krepšelyje nėra prekių.